expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Klik!

Friday, December 3, 2010

my 1st entry =)

hi..ni 1st time aku nk rse menaip en3. hehe..so cm blur jap otak xtaw nk taip ape dlm blog aku y bru je nk lahir.
so kalu cm terok ke or da pape y leh nk tmbh kn ilmu blog aku...sila2 la bgi tnjuk ajar yea.... haha. TQ =)

k....1st en3 aku ni nk cite cikirt psal aku ... empunya blog neh.. n tjuan aku start bloging... MOHAMAD FAIZ B. MOHD ISMAIL.. ni la nama parents aku kasi. da 3 bradik..n aku ni ank y sulung...so kira along la kn.. tp rmai mmber2 y cya aku ni anak sulung... diowg kta muka n perangai xssuai nk jdi along...hahaha... but..lantak la..aku ttp lahir dlu dri adik2 aku..hehe..lahir 4th september 1989.. so umo aku time ni.. 21..nk msk 22.. da tua da rse..huuu... lahir kat lumut, perak.... n skrnk menetap kat subang jaya, selangor...aku ni plak jenis y suka mencuba bnda baru... tapi y bek2 jea la.. aku ska melepak ngn mmber2 aku blik 3,4 pgi tu biasa la...n seowg y sgt friendly...hehe..ok , 2 je serba sdikit psal aku...sekian..

next psal tjuan aku start bloging...ok..cite cmni, aku da de gf, dia ni pun kaki blog..dia da blog sndiri lama da, kira owg lamooo la..ni link ke blog dia syariney amranspe2 knl tu leh la jdi follower aku gak ekk.... hee.. n aku wat blog ni pun sbb nk try pe y dia wat..dia kata best.... jdi pelah salah nya kn nk join the group..bkn wat jaat pun.haha... 2 satu.. g stu sbb.....sbb aku nk jdi kn blog ni tmpt tok aku share prasaan aku n tok berkongsi ilmu...n plus tok bekenalan ngn owg2 di luar sana,... =) hee.. jdi ni la sbb2 aku start bloging...

k la.. hope da owg y follow aku.. seyes aku baru dlm ni..n kalu 1st en3 aku ni cm taik ke pe...or da bnda y xptt ke... gtaw la...ill change it n try to improve it slowly.... kta owg.. better late than never kn...hee...ok then. chaouw~

3 comments:

  1. follow!
    eh, buat la shout box, senang org hit~ ;)

    ReplyDelete
  2. hhahahahah i follow u bean..!!! tahniah...mintak la gf ko promote sekali blog ko nih...hehehe

    ReplyDelete